Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

Το Λευκό Αχείλι σε στιγμές ασύδοτης εντιμότητας

 Σύντροφοι, άτομα, άνθρωποι ο,τι από αυτά προτιμάται εγώ ούτως η άλλως  από καιρό έχω πάψει να  αναρατιέμαι εάν ο κόσμος είναι καπιταλιστικός, προλεταριακός, δίκαιος, άδικος, ανθρώπινος απάνθρωπος, θρησκευτικός , κοσμικός και άλλου τέτοιου τύπου αφαιρέσεις και απλοποιήσεις, για να είμαι απόλυτα ειλικρινής αναρωτιέμαι μόνο για ένα πράγμα και αυτό είναι για το σχήμα της Γής. Ξέρω, θα σκεφτείτε ότι αυτό το έχουμε διαλευκάνει και δεν αξίζει πλέον να ασχολούμαστε, άλλωστε υπάρχουν στοιχεία, αποδείξεις και επιστήμη. Κι άλλες αφαιρέσεις  και άλλες απλοποιήσεις και έτσι όπως το πάτε σιγά σιγά θα καταλήξουμε στο να αμφισβητούμε ακόμα και την απουσία του θεού. Εγώ λοιπόν σας δηλώνω ευθαρσώς ότι σύμφωνα με τις δικές μου μετρήσεις η Γή είναι επίπεδη! Μέτρησα το ύψος, το πλάτος και την συνεπαγόμενη του ανθρώπινου σώματος διάνοια και κατέληξα στη μοναδική ερμηνεία του 2*2 = 4. Είμαστε επίπεδοι, κύριοι! Το ανθρώπινο ζώο - ειδικότερα και πρώτο απο όλα το ελληνικό-  προσαρμόστηκε στις δύο διαστάσεις, άοκνά, με υπομονή και δουλικότητα,  αντιδρώντας, ποτέ δημιουργώντας. Είναι αλήθεια ότι  κάποια στιγμή φτάσαμε κοντά να σταματήσουμε το μίκρεμα της ύπαρξης μας αλλά αποτύχαμε και από τότε σταματήσαμε την προσπάθεια και τώρα έχουμε καταλήξει  με ένα σώμα δύσμορφο, άβολο, χωρίς φτέρνες, χωρίς αγκώνες, με ατροφικά χέρια, να τα τεντώνουμε στον ουρανό για να φτιάξουμε αστέρια. Αλήθεια πως έφτασε η ανθρώπινη υπόθεση να γίνει ανθρώπινη περίσταση;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου